اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

معاون اداری و مالی فرمانداری زاهدان بیان کرد؛

از ظرفیت مکانهای ورزشی و دانشگاهی در جشنواره رضوی استفاده گردد

نعمت الله نجاری معاون اداری و مالی فرمانداری زاهدان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان خواستار استفاده از فضا های مجازی و اماکن ورزشی و دانشگاهی برای تبلیغ جشنواره کتاب خوانی رضوی در زاهدان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛ نعمت الله نجاری معاون اداری و مالی فرماندار شهرستان زاهدان در اولین جلسه انجمن این شهرستان در سال 96 با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت:ارادت مردم استان اعم از شیعه و سنی به  اهل بیت (علیه السلام) بخصوص امام رضا (علیه اسلام) وحضرت معصومه(سلام الله علیه ) برکسی پوشیده نیست.

وی برگزاری این جشنواره را گام مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و ترغیب مردم به مطالعه بیان کرد و از همه کارکنان دستگاههای مختلف خواست تا به همراه خانواده هایشان در این جشنواره مشارکت فعال داشته باشند.

نجاری همچنین خواستار استفاده از فضاها واماکن ورزشی و دانشگاهی برای تبلیغات شدو گفت: سازمان ورزش و جوانان می تواند در سالنها و اماکن ورزشی  با نصب بنر و توزیع تراکت تبلیغاتی نسبت به تشویق مخاطبین  خود اقدام کند.

معاون اداری و مالی فرمانداری همچنین از بخشداران خواست تا در مدارس و دهیاریها، مردم را به مشارکت فعال در این جشنواره تشویق کنند.

جواد محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در خصوص جشنواره رضوی در سطح شهرستان زاهدان گفت: برگزاری اینگونه از جشنواره ها نیازمند ایجاد انگیزه در مخاطبین می باشد و ادارات می توانند با اهدای هدایایی این شور و اشتیاق را در کارکنان خود ایجاد کنند.

وی افزود تا کنون بیش از 300 ایمیل توسط کتابداران برای استفاده مراجعین و علاقمندان به شرکت در این جشنواره ایجاد شده است ضمن اینکه تبلیغات محیطی در کتابخانه های عمومی شهرستان انجام گرفته است ودر هر کتابخانه یک رایانه برای شرکت در جشنواره اختصاص یافته است .

وی ایجاد بخش ویژه جشنواره رضوی در کتابخانه ها،ساخت بیش از30 کد ویژه ادارات ،پخش تیزر تبلیغاتی جشنواره از طریق صدا وسیما ونصب 10بنر تبلیغاتی با همکاری سازمان تبلیغات و شهرداری منطقه 1 زاهدان را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این شهرستان دانست .

 

  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • جواد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی