اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان  از حضور234 نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان خبر داد .

جواد محمدی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی از اردیبهشت ماه سال جاری در دو بخش مکتوب و اینترنتی گفت : مهلت شرکت در بخش مکتوب این جشنواره 20 خردادماه امسال به پایان رسیده است و فرصت شرکت در بخش الکترونیکی نیز تا 30 خرداد ماه تمدید گردیده است .

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان گفت:این جشنواره به صورت انفرادی و خانوادگی برگزار می گردد ودر پایان به 313 نفر در بخش انفرادی و 8 خانواده  منتخب جوایزی اهدا میشود.

محمدی با اشاره به اینکه شهرستان زاهدان بعد از شهرستان خاش با 249 نفر شرکت کننده در رتبه دوم  قرار دارد ادامه داد کتابخانه امام حسین(ع)با 105 نفر ، کتابخانه شهید باهنر نصرت آباد با 60نفر و کتابخانه آیت ا... کفعمی با 50نفر بیشترین تعداد شرکت کنندگان را در شهرستان زاهدان به خود اختصاص داده اند .

وی افزود : در این جشنواره کتابهای علی ابن موسی الرضابرای رده سنی بزرگسالان، کتاب اعترافات غلامان برای رده سنی نوجوان و کتاب دوست خوب کبوتر ها برای رده سنی کودکان انتخاب شده بود که 44 نفر در بخش بزرگسالان ،97نفر در بخش نوجوانان پاسخگوی سئوالات مسابقات بودند و93نفر نیز در بخش کودکان محتوی کتاب دوست مهربان کبوترها را ترسیم کردند.

محمدی همچنین از علاقمندان دعوت کرد تا تاریخ 30/4/95 بامراجعه به پایگاه خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان به آدرس   www.zahedanpl.ir و یا مراجعه به سایت shamstoos.ir   در جشنواره کتابخوانی رضوی بصورت الکترونیکی شرکت کنند .

 

  • جواد محمدی