اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

                                                                                                                                                                                                                         


                                                                   

                                                                             

                             


  • جواد محمدی
  • ۰
  • ۰

از سیزده عنوان برگزیده و برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی ، شهرستان زاهدان 6 عنوان را از آن خود کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان با اعلام این خبر گفت : بر اساس امتیاز های کسب شده در سامانه سنجش در حوزه های مرتبط با کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی از بین 59 کتابخانه نهادی در استان ، کتابخانه امام حسین و از بین 12 کتابخانه مشارکتی در سطح استان کتابخانه امیرالمومنین شهرستان زاهدان توانست رتبه برتر استانی را از آن خود کند.

جواد محمدی افزود : از بین 4 کتابخوان برتر استان در دره های سنی کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان ، علی باقری فر عضو و کتابخوان کتابخانه استاد کامبوزیا در رده بزرگسالان حائز رتبه برتر استانی شد.

وی ادامه داد در حوزه نویسندگی و تالیف ، از قاسم سیاسر مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی استان بعنوان نویسنده برتر استانی در مراسم تکریم از مقام کتابدارو ترویج فرهنگ کتابخوانی تجلیل شد.

جواد محمدی همچنین با اشاره به انجام فعالیت های رسانه ای برای گسترش فرهنگ کتابخوانی گفت : در هفته کتاب و کتابخوانی امسال ، سید حسین بابا حسینی نیز بعنوان فعال برتر استانی رسانه انتخاب شد. وی با تهیه برنامه هفت اقلیم به معرفی کتاب های منتخب هرماه می پردازد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان افزود : غلامرضا راشکی نیز بعنوان همکار نمونه و برتر استانی از زاهدان در هفته کتاب و کتابخوانی معرفی شده است.

                                 
  • جواد محمدی
  • ۰
  • ۰

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و تجلیل از مقام کتابداران و کتابخوانان ویژه برنامه های مختلفی در کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان با اشاره به برنامه های تدوین شده هفته کتاب گفت : طبق برنامه ریزی و اطلاع رسانی های قبلی به کتابداران و کتابخوانان در هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه های مختلفی در کتابخانه های عمومی سطح شهرستان زاهدان انجام شد.

جواد محمدی افزود: در اولین روزهای هفته کتاب  و کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی  استان مراسم تکریم از مقام کتابداران در سالن اجتماعات موزه جنوب شرق کشور ، با حضور مقامات و مدیران کل دستگاههای اجرایی در زاهدان برگزارشد.

وی همچنین گفت : در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان نیز علاوه بربرنامه های مصوب ، مصوبات دیگری با موضوع کتاب و کتابخوانی برای اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

این مقام مسئول گفت : بازدید از کتابخانه ها در هفته کتاب و کتابخوانی ، بخشودگی جرائم دیر کرد کتاب ، عضویت رایگان در روز 24 آبان ، برگزاری نمایشگاههای کتاب ، حضور درمدارس و معرفی قابلیت های کتابخانه ، برگزاری مسابقات نقاشی و قصه گویی در کتابخانه از جمله برنامه های انجام شده در این ایام است.

                                                                                   

  • جواد محمدی