اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان ضرورت توجه به فضاهای مجازی در بحث کتاب و مطالعه مورد تاکید قرار گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری زاهدان با اشاره به اهمیت فضاهای مجازی و تاثیر آن بر فرهنگ گفت : با برنامه ریزی فرهنگی در شبکه های اجتماعی می توان از قابلیت این فضا بیشتر استفاده کرد.

گمرکی زاده طرح پویش کتاب خوان مجازی را یکی از برنامه های مهم در فضای مجازی دانست و خواستار معرفی این طرح در دیگر گروههای مجازی شد.

وی همچنین خواستار ایجاد آرامش در فضاهای کتابخانه برای اعضای آن شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان هم به طرح کتاب خوان ماه و نشست های کتابخوان به عنوان برنامه های فرهنگی در فضاهای عمومی و کتابخانه ها اشاره کردو خواستار مشارکت همه دستگاههای فرهنگی در این طرحها شد.

جواد محمدی افزود : با برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاهها می توان از ظرفیت های فرهنگی بوجود آمده استفاده کرد.

وی همچنین خواستار عضویت دستگاههای فرهنگی در کانال پویش کتابخوان مجازی شد.

                                       

  • جواد محمدی
  • ۰
  • ۰

با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در کتابخانه نور زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان؛همزمان با میلاد پر برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان جشن میلادنور در کتابخانه نور زاهدان برگزار شد .

حجت الاسلام علی‌خیور رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان دراین مراسم گفت:مهمترین وظیفه منتظران فراهم آوردن زمینه های ظهور می باشد.

وی افزود:در روایات از امام حسن عسکری (ع) روایت شده است که ایشان زمانی ظهور خواهند کرد که ظلم وستم جهان را فراگیرد و وی برای نجات مردم از حکام ظالم ظهور خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان افزود:یکی از دلایل غیبت ایشان آزمایش پیروان امام می باشد.

خیور مهمتری وظیفه منتظران را دعا برای فرج دانست و گفت باید تلاش کنیم تا خوانواده ای مهدوی بسازیم و با هم عهد ببندیم که بخاطر امام زمان دیگر گناه نکنیم .

در این جلسه جواد محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاهدان کتاب روزگار رهایی نوشته سلیمان کامل و ترجمه علی اکبر مهدی پور را معرفی کرد.

فائزه فرازمند رئیس کتابخانه نور زاهدان نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان گفت:جهت اشاعه فرهنگ مهدویت و کتابخوانی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان این مراسم در پارک نور و مقابل کتابخانه نور برگزار شد .

وی هدف از اجرای این برنامه در کتابخانه را برقراری ارتباط مردم با کتابخانه و گفت اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه گام بلندی در جهت بالابردن فرهنگ مطالعه در شهرستان می باشد .
در پایان این مراسم به تعدادی از حضار به قید قرعه جوایزی اهدا شد


 

                                                        
  • جواد محمدی